27 mars 2008

...

4 kommentarer:

  1. Hæ ! Skifta blogg ? Det hadde vært sabla kjekt , mye enklere å kommentere !

    Kult bilde også!!

    Sikkert kjempe digg med shoppingrunde i dag .,,misunnelug ja , hehe, rekker jo ikke slikt jeg vettu !!!

    Klem

    SvarSlett
  2. Grattis med ny blogg...
    Jepp - nå vil vi ha vår, her har vi strålende vårvær i dag...

    Ha en koselig dag og uke...

    SvarSlett
  3. Heihei, for eit kanonkult bilde du har mala! Knalltøff frisyre på personen på bildet. Eg hadde slik frisyre for nokre år sidan, og digga det. Dette minner meg om at eg må til frisøren snart ;)

    Ha ei superduper helg, og sjølvsagt takk for kjekk kommentar hos meg.

    SvarSlett
  4. Hei hei og takk for koselig hilsen. Ser vi holder til i nabobyer :)

    Likte bilde med bilde og stolene dine veldig godt!!

    Lena :)

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM