16 mai 2008

Award og fler malerier

Er godt igang med nye bilder til utstillingen jeg skal ha. Her er to som akkurat er ferdige.
Tusen takk til Elin for awarden jeg fikk. Jeg ble så glad for den! Jeg er innom så mange blogger, så å velge ut noen er ikke enkelt, men disse tre fortjener ihvertfall en award!
er superkreativ, både med strikkepinner, malekosten og på kjøkkenet!
må da ha verdens fineste blogg! Blir så glad hver gang jeg titter innom (eh.. hver dag), fantastiske bilder og alltid vakker bakgrunnsmusikk!
er utrolig morsom! Hun viser glimt fra livet sitt akkurat som det er :o) Herlig!!

5 kommentarer:

  1. Hei cecilie.
    Tusen takk for awarden, så hyggelig! Har jo også nettopp fått en annen koselig award, jeg da! ;)
    Male ute, ja. Gjett om jeg har prøvd det jeg også. Med samme resultat som deg...det tørker for raskt. Og jeg liker noen ganger å male Vått i vått (acryl)rett på lerretet, og det går iallefall ikke da!
    Ny utstilling?? Hvor da? Og hvor ligger så denne SITT NED.....? har lest om den i avisa, men hvor den er? har ingen aning.
    Ønsker deg en super uke. Klem.

    SvarSlett
  2. Bildene er flotte....går det ann å si kule uten å støte kunstneren. Jeg liker begge to like godt men det var ganske stilig med lilla og grønt. å så liker jeg bakgrunnen på bildene for dette er vel tapeten som er i forrige innlegg. Å det der var kult! Jeg liker når ting er maskulint og feminint omhverandre. YOU GO GIRL!!!

    SvarSlett
  3. Hei... lenge siden sist nå.
    Gratulerer med ny blogg. Den er lekker!
    Det bildet ditt i lilla-toner er herlig!
    kommer snart tilbake hit.
    Kathrin.

    SvarSlett
  4. Heeeei, kjære Cecilie!

    Duuuu, nå skammer jeg meg her - samtidig som jeg ble såååå glad!!!

    Hos meg ble det altså en ikke planlagt bloggpause. Jeg har hatt tusen ting hengende over meg - men har nå tatt et skikkelig skippertak og fått unna en hel masse. Ahhhh, så deilig - ti kilo lettere. Og så sitter jeg og blar igjenom så masse koselige kommentarer - og har fått en award!!!! Sååå koselig, Cecilie. Tuuusen takk! Jeg har valgt å ha en awardfri side - blir alltid kjempeglad over å bli satt pris på, men sliter stort når jeg skal dele ut igjen. Jeg skjønner at det bare er uhøytidelig moro, men er håpløs.... Da jeg var liten jente, var det så ille at om der ikke fantes helt like glass, asjetter, eller bestikk til alle, så vasket jeg gjerne opp før jeg dekte bordet - alle måtte få likt - skulle ikke være forskjell på noen, hehehe.... Vil at alle skal ha likt servise i dag og, men også for jåleriets skyld ;))

    Men jeg tar dine fine ord til hjertet, og sier tusen takk. Og så såååå sen jeg er... Hehe, fikk lagt inn et innlegg i forgårs kveld, og skulle liksom kose meg med blogging ved siden av MGP. Men måtte jo bare følge med på skjermen og cirkuset som utspant seg i Beograd. Juhuuuuu - og Norge, som jeg nesten var litt redd skulle drukne i konkurrentenes glitter og fjas - kom videre!!!!

    Og så ble det bittegrann kveldsblogging i går. vi er barnevakter igjen, og jommen blir besteforeldre slitne av en lang dag med gulljenta ;) Nå ligger hun oppe og sover formiddagsluren sin, og jeg fikk tid til å titte innom igjen. Og fikk øye på hilsenen fra deg :))) Er det noen som VIRKELIG fortjener kreativ blogger awarden, så er det deg!!! Har sagt det før, men de bildene dine er bare knallfine - og noe helt for seg selv. Ikke vanskelig å se hva som er en Cecilie.

    Håper du kosa deg med dine på nasjonaldagen, og at dere varmet hverandre ;)) Ingen som frøs her - var såååå godt og varmt hjemme i stua ;))

    Ha en finfin dag, Cecilie. Her er det en som våkner til liv - og vi skal ut på tur. Deeeilig :)

    God klem :)

    SvarSlett
  5. Jaaaaada - kreativ blogger - og you make my day.... Jeg er ei suuuse ;) Men uansett - du kreative blgger - you make my day to ;))

    Ekstra klem :)

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM