02 mai 2008

Nytt

Har begynt på et nytt bilde.

7 kommentarer:

  1. Heisann...
    Gratulerer med ny blogg...
    Kjempeflotte bilder du har her...

    Ha en fin dag og helg...

    SvarSlett
  2. Ja, så fin den nye bloggen din er :-) hadde visst side på blogspot jeg òg. Det hadde jeg glemt

    SvarSlett
  3. Hallo snuppa.... ja klart for nå er det mulighet for å legge igjen kommentarer....ha ha ha ha. Så flott cecilie. Å så fint bildet dett var....KANON RÅTT. Ha en fin fin søndag. Klem fra Elin:O)

    SvarSlett
  4. Der ja.........da er det mulig å få kommentert hos deg!
    Grattis med ny blogg. Og de bildene dine er så flotte Cecilie. Du har virkelig funnet din stil!
    Kunne ønske jeg hadde bedre tid til å male, for det er så gøy!
    Har du foressten meldt deg inn i TORSO? Masse bra tilbud.....

    SvarSlett
  5. Heeeei, Cecilie! Og GRATULERER sååå mye med ny blogg!! YES - nå ble jeg glad!! Mye lettere å klikke seg rett tilbake via kommentarboksen når du også har blogspot :))

    Og nytt, knall bilde på gang hos deg. Gleder meg :))

    Så fint med en hyllest til Julie Ege. Virkelig flott dame. Så trist at hun ikke skulle bli eldre....

    Cecilie... NÅÅÅ har jeg skoleferie!! Og det kjennes så utrolig godt! Masse ekstra tid, som jeg virkelig trenger nå. Ligger etter med både det ene og det andre. Men i dag har jeg altså bare kosa meg - slappet av og nytt dagen. Mmmmmm... Og solskinnet og varmen :) Jeg eeelsker sånne dager :)

    Håper du også har kosa deg stort :)

    Bruker du forresten samme mailadresse på denne bloggen, eller skal jeg eventuelt sende deg en ny invittasjonsmail?

    Ha ei god natt, Cecilie. Lager ny link til deg nå, jeg :) Så blogges vi :)

    Goood klem :)

    SvarSlett
  6. Hehehe... Ja, jeg er bestemor - men egentlig på samme måte som deg. Min manns eldste datter har ei skjønn lita tulle på halvannet år. Men altså - hans datter er ett år yngre enn min sønn - så det kunne likegjerne vært mitt kjødelige ;) Kjempekos er det uansett. Passet henne her om dagen, og hun er bare en solstråle fra hun kommer og til hun drar. SPIIISE OPP :))

    Ønsker deg en strålednde dag, Cecilie! Det skal iallefall ikke stå på været!!!

    God klem :)

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM