23 mai 2008

Plakatforvirring

5 kommentarer:

  1. Ja, hvis du ser ei som vakler rundt på disse skoene i Grenlandsdistriktet så er det bare meg:)

    Ønsker deg en flott helg! Likte veldig godt det tapetserte skapet ditt:)

    SvarSlett
  2. Hallo! Så lekker plakat da! stilig ble den. Er det du som har designet den eller? Kjempefin, Cecilie.
    Ellers roper jeg litt på hjelp i bloggen min. Det gjelder håret mitt. Kanskje du kan hjelpe.....;)

    SvarSlett
  3. Hei igjen Cecilie. Takk for tipsene, jeg er helt desperat, skjønner du!!!
    Jeg hadde langt hår for et år siden, men valgte å klippe det kortere, det ble penere. Jeg bruker stylingprodukter av og til....men er ikke så "jålete" av meg, og vil helst ha det lettvint.
    Så du klipper ikke lengre, eller?

    SvarSlett
  4. Hei igjen...alle gode ting er 3, sies det!
    Altså, husker du jeg nevnte TORSO. her er adrs, www.torso.no
    så ta en tur og sjekk ut tilbudene de har. meld deg på, så får du beskjed på mail hver gang det er tilbud.
    Hobbysenteret her i byen er med i Torso, så vet du det.
    God natt...hjesp.

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM