11 juni 2008

De blir store..

Barna altså! Syns det går altfor fort. Nå slutter Marius på barneskolen allerede. Var på avslutningsfest i går. Vi stelte istand tacoparty for elevene, søsken og foreldre. Det var så koselig! Gymsalen ble pyntet med langbord og ungene hadde skuespill, turn, sang og taler på menyen. Skikkelig flinke var de å! På bildet ser dere gaven jeg lagde til lærerene, vinen er nødvendigvis ikke til å drikkes :o) Den som er pakket var til kontaktlærer. (portvin fra 1995. En GOD årgang)!

2 kommentarer:

  1. Hei.

    Hadde du det gøy på Kurt-konserten? Hørte flere som var fornøyde.

    Jeg omskolerer meg også, og går på Norges Kreative Fagskole i Tønsberg, på Interiørlinjen. Dette er 2-årig på fulltid. Det vil si 2-3 dager på skolen, og ellers jobbing hjemme med oppgaver.

    Jeg har vært veldig fornøyd, og fått mye ut av det (bra karkter osv), men flere i klassen har klaget litt. Jeg tror det er mye opp til hva en selv gjør ut av det! Og jeg har blitt såpass voksen at jeg har lært meg at ingen steder er helt perfekte. Man får gjøre det beste ut av det...mener jeg :)

    Hva kunne du tenkt deg da?

    SvarSlett
  2. Flaskene ble utrolig fine! Utrolig dekorative. Spørs om de tør å åpne dem!

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM