01 juli 2008

Snart utstilling..

Og jeg maler og maler.. For et herlig liv :o) Om man ikke blir lykkelig av dette så vet ikke jeg! I helgen var vi i Arendal, har kost meg masse sammen med Inger Elisabeth. Jeg får så mye energi og inspirasjon av den dama! Synd vi bor så langt unna hverandre. Paljettene på bildet er tatt bort igjen. Tenkte kanskje å lime de på, men vi får se om jeg finner en annen plass til de. Har brukt mye lakk på dette, og har også kjøpt en airbrush, det blir spennende å få prøvd den :o)

3 kommentarer:

  1. Lykke lykke til med utstilling! dette bildet er virkelig bra! lyst å vise frem noen av bildene dine på bloggen vår?

    ha en super uke!

    SvarSlett
  2. Heisann...
    Så spennede... LYKKE TIL...

    Ha ei koselig uke...

    SvarSlett
  3. For et flott bilde, det var noe annet enn når jeg knipser med mobilkameraet ;)

    Forresten utrolig stilig med det bilde som henger i den salongen lenger ned her. Er det photoshoppet eller henger det der?

    Lykke til med utstillingen!

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM