23 juli 2008

Soumi

Nå er vi hjemme igjen etter en uke i Finland. Vi har hatt en fantastisk tur. Først på Spa-hotell i Naantali rett ved Åbo (hvor svigermor kommer fra), der finnes også Muumiland som vi SELVFØLGELIG var i. Kan tro småjentene koste seg! Og Muumisangen er MINST 1000ganger finere på finsk!

Og så var vi noen netter på sommerstugan til Pekka og Kaja. Da fikk vi prøvd oss på SKIKKELIG finsk sauna. Det var noe helt annet enn her hjemme folkens!

Bonusjenta mi Melissa og Vetle som dere ser på bildet; nyforlovet og forelsket hadde nok en flott forlovelsesferie :o) GRATTIS <3>

Mer gjestfrie mennesker skal man lete lenge etter. Skal blogge flere bilder når vi får lastet dem over på pc'n. Fikk også handlet MASSE Iitalla. Det var som julaften her idag når mor fikk pakket ut det ene etter det andre, hihi

Må også takke Flittiglisene for et fantastisk innlegg! Guri for en flott ting å logge på til når jeg endelig fikk på data'n igjen.. Så skjønne dere er! Blir så glad jeg!

2 kommentarer:

  1. Heeeeei, Cecilie.

    Og velkommen hjem fra mine forfedres hjemland. Begge min mors foreldre var finske - og jeg er jo så stolt.

    Fint at dere har kosa dere :) Her er det liiiike føre ferien - og det kribler i blodet etter å komme avgårde.

    Ha en finfin kveld, Cecilie - og kos deg masse i varmen :)

    SvarSlett
  2. Finland är fantastiskt!!
    Som Stockholmare har jag vart en del där & vi har även en finska i familjen (min onkels fru).
    Tänker det var stor stas med muminland ;)

    Åter igen, jag föll pladask för bloggen din♥

    Njut värmen & trevlig helg

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM