06 august 2008

Forberedelser..

5 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselig og oppmuntrende hilsen!! Jeg blir så glad:)

    Så flotte bilder du viser her. Du er så flink!! Det bør du satse på:)fiqffq

    SvarSlett
  2. Hei der, takk for hilsen på bloggen min. Jeg har vært innom deg i ny og ne og tittet på alt det flotte du lager. Imponert!
    Send meg gjerne en mail (link står på siden min), så kan jeg skrive mere om trekkene. Ha en fin og ikke minst kreativ dag.

    SvarSlett
  3. Takk for gode tips.
    Masse lykke til med utstillingen din!! Du er kjempeflink :)

    SvarSlett
  4. Lykke til i morra, Cecilie. Får se om jeg får tatt meg en tur til Skien i løpet av uka da...... Skal en tur til stallen i morra, for å male faktisk, hi hi...men ikke flotte malerier, men tall......

    Ellers fikk jeg litt noia her om dagen når jeg ikke kom inn i bloggen din, men når jeg leste nedover her, forstod jeg at du hadde hatt pc-problemer......bra alt er ordna nå, da!!!

    Breake a leg tomorrow! klem.
    PS: Maisi har jo blitt så stor!

    SvarSlett
  5. Håper utstillingen har gått bra. Jeg har sansen!

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM