11 august 2008

Vi (Frank) henger opp bilder!

5 kommentarer:

  1. Oi, så mange fine bilder du har:) Flink mann også:)

    SvarSlett
  2. wow, så fantastisk dyktig du er...jeg vil gjerne få linke til deg, du har sånn en stilig blogg;)

    SvarSlett
  3. Knallstilig!!!!
    Tusen takk for fine ord:)

    SvarSlett
  4. Hadde lyst å gi noe til leserene så var Boligfryd så snill å være sponsor til meg:) Kjempe butikk!!!

    Jeg ble overrasket da jeg kom inn på bloggen din, utrolig mange kule bilder. Syns den stilen der er utrolig fin, litt kunstnerisk og anneledes. Kjempe fint!!!!!!

    SvarSlett
  5. Ja tiden bare flyr....den dagen hun her begynner på ungdomsskolen tror jeg at jeg vil sitte rimelig sjokkert tilbake og lure på hva som har skjedd med tiden. Må være interessant å se personligheten som kommer da dem begynner bli orntlig store ja, hvordan typer dem blir, klær, hår, venner, hobbyer etc....Hun her har kunstneriske aner og jeg vil tro hun blir en kreativ liten sjel...

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM