06 september 2008

Ferdig og signert

5 kommentarer:

  1. Hei og tusen takk for hyggelig komentar på bloggen min.Jeg ser at du er en kunst elsker.Dette var mine første kunst verk og jeg elsker de.Synes rammene gjør hele bilde.De er kjøpt hos Galleri Graff i Askim.Gir deg gjerne adr og telefon nr viss du ønsker det.
    god helg

    SvarSlett
  2. hei igjen....nå etter komentaren min så jeg igjennom bloggen din.Herrrregud du er jo en stor kunstner.For noen kule bilder du maler.Må følge med på din blogg.Linker deg til favoritt listen min.

    SvarSlett
  3. Stilig bilde. Ikke som på bohus, hehe. Det jeg mener er at det er så vanskelig å finne kule bilder som ikke alle har... Det beste er vel og ta penselen og gjøre det selv:)
    God helg.

    SvarSlett
  4. Så fantastisk kult!!!
    Min datter måpte da hun så bildet og utbrøt: "Har hun malt det selv? Det var kjempetøft!" :-)

    Du er bare såå flink! JEg er like imponert hver gang jeg kommer inn hit.


    BTW. Tusen tusen takk for award! Den varmet utrolig masse! Jeg er kjempestolt! :-)

    SvarSlett
  5. NICE ART!!!! (jag svimmar!) Vad kreativ & duktig du är..

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM