30 september 2008

Gratulerer CosiFanTutta

CosiFanTutta sa... Jeg har en strategi som har virket før. Den er todelt. Den ene deler er som følger : velg meg, velg meg, jeg er så snill og grei. Den andre er uhemmet SMIGER. Du har en fantstisk kreativitet!! Sånn håper det holder denne gangen også. Når det er sagt så mener jeg det også, altså :o) SÅ SPENT!! Vi (Maisi) har kåret en vinner. Gratulerer så masse! Hvis du sender meg adressen din, så får du premien din i posten :o) Tusen takk for alle de flotte kommentarene alle sammen.

4 kommentarer:

  1. MILDE HIMMEL!! Er det mulig!! JEG VANT!! Jeg skriker og hyler her jeg sitter, hehe. HELT VILT! Nå ble jeg skikelig glad, tusen tusen takk! Gi Maisi en bjørne klem :o)

    Tenke seg til, gratis kunst! Det er jo for godt til å være sant! Igjen, tusen hjertelig!

    (bittelitt flau over kommentaren :o))

    SvarSlett
  2. Heisann
    Så kjekt å lese gleden av å vinne av " CosiFanTutta " :))
    Ja, jeg kan tenke meg at hun er i hundre nå. Må gå å gratulere henne i bloggen hennes!!!!
    Stillig bilde hun har vunnet.
    hilsen Gamlå

    SvarSlett
  3. Heisann

    Det er bare meg igjen her,
    Det ligger noe til deg i bloggen min.
    Ha en fin kveld!!

    klem fra Gamlå

    SvarSlett
  4. ...ja, så har jeg gått glipp av en konkurranse!!!!
    heldiggrisen hun som har vunnet, da!!

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM