03 september 2008

Hjemme hos meg

Noen stemningsbilder fra meg.. Byttet ut den gamle lampen med en litt mer moderne i dag. Lampen var knallbillig (Søstrene Grene), og jeg liker den! Teppet dere ser på puffen og nederst i høyre hjørnet er en av mine kjæreste eiendeler. Det ble kjøpt på vår bryllupsreise i Sør-Amerika og er av BabyAlpakkaull.. Så mykt og godt! Vi kjøpte det i LaPaz/Bolivia på en kjempefin butikk ala våres Husfliden. Det var ganske dyrt og jeg kjøpte det vel egentlig som en gave, men da jeg kom hjem hadde jeg ikke hjerte til å kvitte meg med det. Man kan bruke det som et sjal også. Det er langt og smalt i fasongen. Tusen takk for hjemmesidehjelp. Domenet mitt er ihvertfall oppe og går, og peker hit fram til jeg får laget en hjemmeside. - grut.no -

3 kommentarer:

  1. Baby Alpakkaull er det beste jeg vet, luksusgarn ;)

    SvarSlett
  2. Du - FY søren du har det fint!!! Gi et pip på post@flittiglisene.com hvis du kunne tenke deg å prøve å se om et magasin vil komme å ta bilder:) Det kan jo være litt reklame for siden din:):)

    SvarSlett
  3. Ja gjør det, hadde vært artig å sett, hørtes fint ut:) Jeg er bare så utrolig glad i skap, vet ikke hva det er men dem gjør så mye i ett hjem. Dem passer jo inn uansett rom også, syns jeg. Du har en så flott og fargerik blogg....

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM