26 september 2008

Konkurranse

- Konkurranse i kunstbutikken min :o)-

5 kommentarer:

  1. hm, den må bare gamlå inn og kikke på, hvem liker ikke konkurranser?!
    klem fra Gamlå

    SvarSlett
  2. Hvordan går det i Skien? Her jobbes det på spreng med å få ferdig nettbutikken min.

    Håper du har det bra.

    Lena:)

    SvarSlett
  3. Heisann, sitter og ser på bildet ditt i headingen, og lurer på hvordan du har klart å få lagt det inn uten den teite rammen som jeg har i bloggen min.??
    Har du et godt tips?
    Gamlå

    SvarSlett
  4. Meg igjen her..jeg har funnet det ut;)))
    Gamlå

    SvarSlett
  5. Att jag missade denna!!! *GRÅTER BLOD*

    Grattis till den heldige vinner!!!

    Klem

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM