15 oktober 2008

Cappuccino

-I love it!- -Lampe fra SøstreneGrene-

5 kommentarer:

  1. Den lampen er kjempe lekker,helt nydelig.Står på ønske listen her også.

    SvarSlett
  2. Nå fikk jeg virkelig lyst på en deilig kaffe;)

    SvarSlett
  3. Bara läcker lampa *wow*

    Det låter som en härlig plan för dagen, med far/dotter mys på isen & mor som softar med en kaffe i vetskapen av att Maisi stor koser sig ;)

    Önskar er en härlig dag!

    Stor klem

    SvarSlett
  4. Stillig lampe det må jeg si!! Kaffe nam nam, men jeg sitter med Te nå. Det er rart det der med kaffe. Da jeg var yngre så kunne jeg drikke kaffe frem til jeg la meg, MEN nå kan jeg ikke det da jeg bare ligger og vrir meg i sengen og får ikke sove.
    Ha en fin kveld

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM