03 oktober 2008

Maisi i avisa

Se her.

7 kommentarer:

  1. Hihi, tøffa!!

    SvarSlett
  2. Hei, HVOR er Maisi??
    Masse utstyr på en liten jente, ja, du vet allerede hvor jeg står i saken ;o) Bare spøker, altså, så GØY for henne å bli avbildet!!
    Gleder meg til bildet. Har bestemt meg for at det skal henge over pianoet, så Vebjørn Sand må vike. Han plasseres på vent i boden, hehe.
    Fortsatt fin dag - jeg må snu meg rundt skal ha siciliansk aften i dag - må rydde, bare må

    SvarSlett
  3. WOW lilla tuffingen! Du skall se att hon blir något stort i rinken ;)

    Hälsa & gratta henne ifrån mig ♥♥♥

    Önskar er en härlig söndags kväll

    Klemmer

    SvarSlett
  4. Hei :)

    Hvis du fremdeles vil være med på gaveringen må du sende meg en mail innen søndag :)

    SvarSlett
  5. Heisann...
    Tøff lita jente dette...
    Flott gave du har fått, de koppene er bare helt supre...

    Ha en koselig kveld og helg...

    SvarSlett
  6. Næmmen, en lita, men tøff jente! her må nok gutta passe seg fremover i lang, lang tid!!
    tenker nok dere er stolte av jenta deres! det er jeg også av min!
    God helg, Cecilie.

    SvarSlett
  7. Tittar in & önskar er en härlig söndag!!

    Hoppas allt står bra till??

    KRAMAR

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM