12 februar 2009

Hjemme hos..

Tenkte jeg skulle ha en liten "hjemme hos" runde her i bloggen min. Førstemann/dame ut er min venninne Connie. Hun disket opp med lunch i går formiddag, og jeg fikk lov å ta noen bilder hjemme hos henne. Hun har det alltid så fint. Denne dama kan virkelig kunsten med å ha det ryddig og pent til hver tid; noe jeg gjerne skulle lært..
Connie i godstolen foran den flotte peisen i skifer.
-Stemningsbilder fra kjøkkenet- Fram på bildene kom desverre ikke lukten av nystekte rundstykker og fin radiomusikk..
-Badet- Innredning fra vår alles kjære Ikea. <3
-Stuen-
Sofa'n er helt utrolig deilig å sitte i...
Har hørt noen rykter om at hennes kjære mann har "gått med på" å ta den store jobben med å male taket i stuen til sommeren. Det kommer til å bli kjempefint!
Bildet over spisestuen fikk Connie og Henrik av meg.. :o) Alltid så koselig å se bildene mine på andre vegger enn mine.

7 kommentarer:

  1. Hei, Cecilie :)

    Oooohhh, for et herlig hjem! Fantastisk god o lun stemning - må du hilse Connie så masse og si :)

    Og du er goood med nykameraet!! Også vindeltrapp bildene dine nedenunder her er knall og inspirerte meg til å løpe og finne noen. Knallfine bilder :)

    Håper dere koser dere i sprengkulda - kler godt på :) Er jo bare sååå deilig nå i solsteika, da. Får rene påskestemningen her :)

    Er forresten ute i praksis om dagen - så sånn passelig fylt opp med bomull i topplokket etter masse nye inntrykk.

    Ha en fin kveld, Cecilie! Snaaart helg - juhuuu :)

    Goood klem fra meg :)

    SvarSlett
  2. Hei og hopp! Her var det sabla mange flotte bilder . Lun og god stemning :=))

    klem A

    SvarSlett
  3. Jeg hadde ikke hatt mye i mot å overta det huset. ;)

    SvarSlett
  4. Det er kjempeflott ute nå med sol og snø, men veeeldig deilig inne med peiskos og vårblomster også ;)

    Ønsker deg en flott helg og håper du har det bra.

    Lena :)

    SvarSlett
  5. så utrolig flott din vennine har det hjemme.. herlig blogg har du også.. ha en god helg med alle du er glad i :)

    SvarSlett
  6. Så fine bilder du tar!! :-) Flott hjem venninnen din har! :-) Ha en fin uke!! Klem-Mia

    SvarSlett
  7. Så flott Connie hadde det. Ja, ryddig og pent, ja. Det er noen som alltid har det ryddig. Hvorfor er det ikke slik hos meg?

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM