02 februar 2009

Skygger

.....tatt med mitt nye kamera :o)

5 kommentarer:

  1. Kjempeherlige bilder! Her skal jeg følge med:)

    SvarSlett
  2. Søt sangfugl i forrige innlegg og gratulerer med nytt kamera :0)

    Klem fra Aina.

    SvarSlett
  3. Oi! Gratulerer med nytt kamera og herlige skyggebilder!

    SvarSlett
  4. Gratulerer sååå mye med nytt kamera!!! Gleder meg til å følge med på hva du fanger med det etterhvert. Misunnelig på deg for den lampa - helt herlige skyggespill, skulle vel gjerne ha knipsa, ja - men her har vi bare kjedelige spotter i taket.

    DFu, så må du hilse Maisi såå mye her. Hun sjarmerer jo aldeles i senk. Hehe - jeg sang sammen med henne her, jeg :)

    Og så går det jo ikke an å titte innom her uten å kommentere farmors rom!!! Jeg skjønner deg sååå inmari godt når du sier at du liker det så godt. Det er jo igrunnen baare kult - og hyper-in for retrofrelste. Men jeg tror jo jeg skulle blitt sånn passelig tullerusk (enda tulleruskere enn jeg allerede er) om jeg skulle oppholdt meg over lengre tid i det rommet ;) Det er som regel masse rot og kaos inni meg - så da trenger jeg rolige omgivelser ;)

    Ha en finfin dag, Cecilie :)

    Good klem fra meg :)

    SvarSlett
  5. Det var herlige skygger! Hvilket kamera er det?

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM