14 mars 2009

En liten titt til..

Ikke ferdige enda, men det nærmer seg.

14 kommentarer:

  1. Så fantastisk kule bilder du maler!

    SvarSlett
  2. Sååååå kuule bilder! Jeg skal jammen i meg legge deg til på blogglisten min!! Fin lørdag til deg :D Ps. Jeg maler selv også :D Link til hjemmesiden på bloggen min, hvis du vil se...

    SvarSlett
  3. wow. utrolig lekre bilder!!!! love it!

    SvarSlett
  4. Heisann!:-)
    Headeren å bloggen min er ny ja! Liker å forandre litt etterhvert, når jeg finner på nye ting! :-) Så kan hende det er en ny neste gang du titter innom også!

    Ønsker deg en fin uke :-D'
    Klem J

    SvarSlett
  5. takk for besøk på bloggen min,bra og høre at andre og er glad i kokosboller :)og WOW ! du er jo råflink å male! enormt stilig.
    håper det er greit at jeg linker deg til.

    SvarSlett
  6. Heisann
    Så fine nye bilder du har malt, Cecilie. Det er vel sånna Babouscaer, ikke sant?

    SvarSlett
  7. wow..fantastisk design..på de nye bildene. Dukkeaktig og fargerikt.
    Ha en nydelig kveld

    SvarSlett
  8. Hei Cecilie, og takk for besøk på bloggen min. Du har mye fint å vise fram her synes jeg. Liker godt de babushka inpirerte damene. Så ut som de hadde en litt mer moderne touch, iallefall den som har headset på ørene. :))
    Har du galleri i Skien?
    Kveldshilsen fra Minmill

    SvarSlett
  9. Men gud va UNDERBARA! Du borde sälja tryck av dessa tavlor på etsy, du skulle tjänat massor :D

    Gah du är så gryyyyyM! fan att inte jag kan måla så där snyggt.

    SvarSlett
  10. Suuupersnygga! Är tavlan längst ner till vänster till salu??? I sånt fall, för hur mycket??? Är jätte intresserad att köpa... eller ett tryck på etsy som Lisa sa!

    SvarSlett
  11. Ja det är klart... det finns ju en risk att den inte klarar frakten.. Men om du fixar ett tryck så får du gärna höra av dig! Gärna i samma storlek :) Super!

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM