20 mars 2009

Før og etter

Skapet er ikke helt tørt etter andre strøk, men her er noen bilder. Skal ta flere når jeg har fått "stylet" det ;o) Her er to bilder jeg hadde fra før. Skapet er fint det, men jeg er ikke fan av mange forskjellige farger på møblene, og et mørkere møbel passer mye bedre inn her hos oss.
Noen detaljbilder av skapet slik det er nå (foreløpig). Første strøket tok jeg på med svamp. Det trakk inn litt ujevnt noen plasser, så jeg gikk over med kost idag. Ikke lett å ta bilder når sola skinner inn vinduene, men jeg lover flere bilder senere..
Beisen heter grafittsvart og kommer fra Herdins. Skapet kjøpte vi på loppis for 6-7 år siden. Har tatt av alle håndtakene og tenkte jeg skulle kjøpe noen nye fine i sølv eller svart på kremmerhuset. Har sett noen kjempefine der tidligere, og håper jeg finner dem igjen.

7 kommentarer:

  1. Kjempestilig :-)
    Gleder meg til å ajå det heilt ferdig! Koffor malte du med svamp først? er det et triks eg burde læra meg??

    God helg!!

    SvarSlett
  2. for et utrolig fint møbel.
    du er heldig som er eier av et slikt.
    det ble veldig tøft med svart beis!!

    SvarSlett
  3. Hei på deg. Jeg synes du skal satse på det kreative og starte et galleri. Lett for meg å si. Jeg er en skapende sjel selv, men med en full jobb som absolutt ikke handler om kreativitet på denne måten, er det vanskelig å finne tid til å utvikle seg. Jeg prøver litt på ettermiddager og i helger å lage småting, og det gir meg så stor glede.

    Likte skapet du holder på med. Så stilig det blir. Gleder meg til å se bilder når du har stylet det med knotter og andre ting.

    Ønsker deg en fin helg.
    Hilsen Minmill

    SvarSlett
  4. Å, det ble flott. Stilig til den tapeten du har bak der. Berre lkkert. Godt å se noe annet en hvitt. hi,hi.

    Ha en deilig helg

    SvarSlett
  5. Det ble lekkert! Utrolig fint skap! Tapeten er aldeles lekker, lurer på om det er samme som venninnen min har på en vegg i stuen.

    SvarSlett
  6. Åh så kult det ble!!
    Rikke:)

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM