27 mars 2009

Her sitter vi altså..

Dette funker kjempebra. God plass til både mor og far :o) Før hadde vi kontoret i et annet rom i huset, men jeg er såpass selskapssyk at jeg syns det ble gørr kjedelig når mannen jobbet på pc'n. Med god plass til alt på kjøkkenet kan man ihvertfall se hverandre. Plass til begge maskinene var også et must. Det var ikke lett å finne en benk som ikke så ut som en typisk kontorpult når man skal ha plass til to. På veggen skal vi kjøpe skap til ringpermer. Samme type som vårt (evt) nye kjøkken vil være når den tid kommer... :o) Skuffen under benken er jo helt genial til småting.

11 kommentarer:

  1. Lur løsning, stilig arbeidsplass.
    Ønsker deg en god helg!
    Klem A.

    SvarSlett
  2. Kjempe fin plass dere har fått dere nå. Det ser kjempe koselig ut! Og kjempe kjekk skuff.
    Jeg og er såpass selvskapsyk :P Jeg liker at vi er det samme sted, selvom vi ikke nødvendigvis gjør noe som har med hverandre å gjøre :)

    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Så utrolig stilig det ble! Veldig greit med de forskjellige rommene i skuffen! Og så ble det ekstra fint med de to bildehyllene! :-D

    SvarSlett
  5. dette ble jo råfint.
    og veldig praktisk.

    SvarSlett
  6. Så stilig og praktisk det ble da! Vi er også på utkikk etter en smart PC-løsning på TV-rommet, så dette var et nyttig tips på veien!

    SvarSlett
  7. skikkelig lekkert da.. fin løsning... sosialisering er viktig;)

    SvarSlett
  8. Det ble knallbra! Koselig å kunne sitte og arbeide sammen. :)

    SvarSlett
  9. Kjempesmart, cecilie!!! jeg liker også å gjøre om ting til det de ikke skal være til! Jeg har bla et paraplystativ til et lite bord!
    Ellers ble skapet du har malt VELDIG lekkert!! Og dere har det flott hjemme synes jeg!
    Ha en fin og kreativ uke!!

    SvarSlett
  10. Hei Cecilie.

    Takker for koselig besøk i bloggen min. =)
    Har hatt en liten trekning, og du er vinneren av en overraskelse i anledning 100 000 besøkende.

    Sender du meg din adresse på mail?
    kathrin@storheil.com

    Klem, Kathrin.

    SvarSlett
  11. Så flott plass til å jobbe. Nydelig materiale og farge i "pulten" og.

    Ingunn

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM