20 mars 2009

Kjæresteparet <3

..mannen og meg :o)

7 kommentarer:

  1. for et fint kjærestepar da.. bra bilde å:)

    SvarSlett
  2. Her ser jeg et flott par!!

    God helg til dere begge to.

    klem fra Gamlå

    SvarSlett
  3. Dere er et pent par!
    Ha en flott helg! ;-)

    SvarSlett
  4. Så utrolig fine dere var:) Et flott par!
    Tusen takk for kommentaren din, vet du, jeg ble kjempeglad:)
    Mal i vei om du vil, vi teaterfolk er jo alltid sugen på å vise oss frem;) Det er faktisk ei jente på 19 år som har tatt bildet, hun går i klassen min - og har fotografi som hobby:) Artig at niesen din har gått drama, uansett om man går videre med det eller ikke, så er det faktisk noe som vil være berikende og absolutt de fleste burde vært innom - selv jobber jeg en dag i uken med å styrke selvtillit og uttrykk med ungdommer som har havnet litt på skrå:)
    Ha en herlig søndag:)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. PS! UTROLIG BRA BILDER DU LAGER, JEG LIKER VIRKELIG UTTRYKKENE DU BRUKER!!!

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM