25 april 2009

Tørkestativ

Her er et bilde av den som skal bli tørkestativet mitt. Mangler tau og klyper bare.. Blir rett og slett lykkelig når jeg ser et fint tørkestativ eller klessnor. Vakkert! Disse klypene er rett og slett RÅFINE! *vil ha* Og en pose til å ha dem i må vel kunne syes t.o.m av meg :o) Storesøster Vanja sydde seg et forkle til klypene, det ønsker jeg også meg! Og jeg har blitt grundig opplært i hvordan man henger opp tøyet. Det kan enten sorteres etter farge eller størrelse, man henger gjerne undertøyet sammen i sett, så det ser pent og pyntelig ut ;o) hihi, husker jeg lo godt av disse reglene, men jeg har nok blitt litt sånn på mine "gamle dager" jeg å.. PS Henger man ut fotballdraketene til hele laget (det hender jo noen mødre må vaske på tur).. ja, da kan man sortere etter lagnummer. Keeperdrakten så klart til slutt..

6 kommentarer:

  1. og så skal ikke vasken henge ut på søndag ei heller rød-dager...lærte min mamma meg;-D
    Stilige klyper og fint forkle/nett til klyper.
    Ha en fin (ren) søndag:0)

    Nattaklem fra Aina.

    SvarSlett
  2. Så herlig!!
    Og ja, jeg er superenig at en klessnor kan være vakker og skape glede!

    Hehe. Herlig.
    Hilsen Ljo ;O)

    SvarSlett
  3. Hærlige opphengsregler. Så fin klessnor det ser ut som du får. Slik ønsker jammen jeg meg også:-) Løper å henter handy man for å få slik snekkret.

    Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  4. så fint og nostalgisk med tørkestativ og litt mer allright med sånne gamle stativer, og ikke de paraplystativene man får kjøpt. Klypene du har sett deg ut var utrolig søte. Det er jo gøy at klesvask og opphenging kan bli gøy hvis man bare har det rette redskapen. :) Vi damer er rare.
    Artig med sånne opphengsregler også. Det har jeg aldri tenkt på, men høres bra ut. Jeg tørker alt tøyet inne eller i tørketrommel, men burde for miljøets skylt begynt å bruke utestativ. Hmmmm.

    SvarSlett
  5. de klesklypene var skikkelig fine.
    tror ikke slike er så enkle å få tak i. Du kan jo spikke noen sjøl og surre med skinnreimer. savner deg masse, må snart ta meg en tur på besøk.

    SvarSlett
  6. Sånn er jeg også! her skal klesvasken se fin ut!
    Så tøffe klyper da! jeg har en sånn fin klypeveske, som min venninne sydde til meg for lenge siden, og den er med hester på!!!

    Veldig fint klesstativ du har fått deg da, heldiggrisen! nyt den, hi hi!

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM