02 juli 2009

5 års bryllupsdag + konkurranse

I dag har vi 5 års bryllupsdag. Vi giftet oss halv ti på morra'n, og her ser dere oss i bilen på vei til flyplassen. Da var vi på vei til Sør Amerika, hvor vi var i hele 17 dager. Helt fantastisk! Anbefaler alle å bytte ut middagen med en slik tur istedenfor. Senere på sommeren arrangerte vi heller en stor fest i hagen med venner og familie. Helt perfekt! Svigermor disket opp med lunch for den nærmeste familien rett etter vielsen, så vi fikk både spist bryllupskake og danset vals på terrassen før vi dro. Husk konkurransen!

5 kommentarer:

  1. Grattis med dagen begge to. Ja et sånnt bryllup vil jeg heller ha enn en feste med taler og masse annet viss vas. Holer for meg at vi tar middagen på mac`en. he he
    Takk for oppskriften. Den skal prøves ut.
    Ha en nydelig dag Cecilie. Masse klemmer fra Elin:O)

    SvarSlett
  2. Høres ikke akkurat ut ekkelt ut det nei;)

    Skulle gjerne, men her rakk ikke pengen lenger enn til Kongsvinger...hahaha:))
    GRATTIS Med DAGEN!!!

    SvarSlett
  3. Spooky...hehe;)
    Skal ha det sammen med det brunsorte Nexus..tenker det blir bra:)

    SvarSlett
  4. Hei snuppa mi!

    Håper dere hadde en fin bryllupsdag! Har knapt rukket å vært innom bloggen denna uken!
    Veronika har ferie nå, så jeg jobber fulle dager i over to uker!
    oså i denne varmen! holder på å dø, men nå er det heldigvis snart helg. Vi håper på en tur på sjøen i dag. Tror jeg vil finne holme, og bare ligge der å sove til imorgen kveld hi hi!! Jammen ikke bare bare å få nok søvn med et par å tjue grader på soverommet! men skal ikke klage heller, sove kan vi gjør til vinteren!

    God helg

    Klem og suss

    SvarSlett
  5. Hærlig.. høres ut som mine kind of wedding!! flotte bilder.. ha en fin dag.. nå skal jeg snoke litt på din søsters hus..

    takk for hilsen.. jeg så den først nå jeg!!! huff.. blir litt sløv i sommervarmen...

    ha en fin fin dag!!!

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM