31 august 2009

10 ting jeg ikke klarer meg uten..

Maria har tagget meg. Her er topp10 over ting jeg ikke klarer meg uten. Inspirasjon. Jeg finner den overalt, og prøver å ta med meg kameraet så ofte som mulig. Søtt! Mm.. er kjempeglad i dessert, her er svigermors rødgrøt. VERDENS BESTE! Hår og sminke. Elsker det fremdeles selv om jeg ikke lenger jobber som frisør. Her pynter jeg min nydelige bonusdatter Melissa. Musikk. Denne mannen synger ofte for meg. Opplevelser. Mitt største til nå.. Machu Picchu! Matlaging. Jeg elsker meg på kjøkkenet, baker mye og lager alltid skikkelig hjemmelagd middag. Prøver også å passe på at barna lærer ting fra bunnen av. Hvit og brun saus må de kunne før de går ut av ungdomsskolen. Her har Marius bakt flettebrød. Sommer. Jeg elsker sommeren. Vi er mye ute i båten og bader masse. Her er vi på stranda i Danmark. Tegning. Jeg sitter konstant med en blyant eller penn i hånden. Har dem liggende overalt. Så det er aldri vanskelig å finne dem. Her legger jeg også inn min store kjærlighet til kunst.. og kaffe! Flere kopper om dagen.. Hjemmet mitt. Borte bra, men hjemme definitivt best. Jeg stortrives her jeg bor, skulle selvsagt pusset opp oftere men jeg er egentlig ikke no særlig materialistisk. Jeg liker ombruk, gamle møbler, hjemmelaget kunst og ikke så mye dilldall kjøpt fra samme butikken. Pynt skal kjøpes over lang tid syns jeg. Da blir det ikke til at man har huset fullt av "bohusting", men ting som bærer minner. Mange av våre ting er kjøpt på reiser. Det er de jeg er aller gladest i.. Så.. FAMILIEN! Her representert i mammas 50 årslag. En herlig gjeng :o)

4 kommentarer:

  1. heisann! Det familiebildet er bare helt psyco!!!! Drittvittig, dere ser helt gale ut!

    SvarSlett
  2. særlig "frank"enstein i bakgrunnen der hahaha...

    SvarSlett
  3. kjekt å lese.
    og enig i ang "pynteting".

    SvarSlett
  4. For en herlig og GAL gjeng. Sånn skal bilder være!
    Og masse annet koselig.......
    Håper du koser deg på skolen for tiden, Cecilie.

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM