12 august 2009

Hår

I katalogene til NoaNoa og Staff får jeg masse inspirasjon til håret. Her har jeg goglet fram noen frisyrer jeg synes er fine. Oppsett som er på noen av disse bildene er heller ikke vanskelige å lage selv.. Da vi var på ferie i sommer så jeg mange jenter med forskjellig hårpynt. Både blomster, bøyler og flettebånd. Hårbøylene med blomst på siden syns jeg er superfine. Flettene pleier jeg å lage selv, men syns flettebanda er flotte hvis de er satt i på en pen måte. Skjerf i håret er også fint syns jeg. Jeg kjøpte to på Uno nå i sommer og de har jeg brukt masse.

3 kommentarer:

  1. heisan
    Å, hår! Mitt ser ikke ut for tiden, og jeg bytter frisører i ett, for jeg blir aldri fornøyd!
    Hvorfor sluttet frisøren min? jeg klarer meg ikke uten ham..uhu
    Har også vært på ferie i DK, nermere bestemt København...og drar snart tilbake igjen.......får jo aldri nok av den byen!!
    Håper du har hatt en flott sommer!

    SvarSlett
  2. mye fine frisyrer og hårpynt her ja.

    SvarSlett
  3. åh takk for tips, jeg skal i bryllup på lørdag og fikk litt inspisrasjon her til håret. Thanks. fin blogg foresten.

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM