26 oktober 2009

Dansebåten

Vi har vært på Kieltur i helga. For en flott båt dere! Middagen på lørdag var et av høydepunktene, det var så godt at jeg faktisk fikk tårer i øynene. 3 retter med perfekt rødvin. Digg restaurant med fantastisk mat og service! Anbefales. Andre høydepunkt var det selvsagt også. Så moro har jeg ikke hatt det på lenge. Vi feiret svigers 50årsbryllupsdag og alle 3 guttene var med sammen med oss svigerdøtre. Det er ikke vanskelig å ha det gøy med denne gjengen. Vi lagde en selvkompinert dans som faktisk ble fremført i showsalen. haha, det var mange som heiv seg med og bartenderen lurte på hva slags dans dette var. Utrolig morsomt! Gleder meg til å se bildene svoger Christer tok utover kvelden.. Tror jeg ;o)

1 kommentar:

  1. Det høres ut som en skikkelig herlig tur! Jeg har veldig lyst til å ta en tur på Kiel-fergen, "alle" skryter over den.

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM