06 november 2009

Litt nytt

Jeg har byttet et bilde med venninnen min Vivian, og er strålende fornøyd med bildet hun har malt. Fint, ikke sant! Marius har fått Amerikapakke igjen, og denne kule saken var en av mange flotte ting pappa´n hadde sendt. Lurer på hvor lenge jeg får lov å ha den stående i stua.. Fikk låne den da jeg hadde klubb i går kveld. Hadde vært deilig å kjøpt noe slik til oss også, så kunne jeg blitt kvitt de store gamle høytalerene :o) Den har vannvittig bra lyd til å være så liten. Nye gardiner har jeg også fått. Storesøster Vibeke kjøpte inn mange like for å trekke om den gamle salongen. Det ble skikkelig koselig syns jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM