28 november 2009

Siste innspurt

En sniktitt på taket. Her skal det henge lyskroner såklart. Disse (to stykker), er spesiellaget til huset. Er de ikke fine?! Vi måtte ta ut en rull og se hvordan det blir. Stuen blir tapetsert i dag og da blir det straks litt "mer ferdig" med en gang. Veggene er sparklet, grunnet og pusset for å få resultatet mest mulig "perfect". JUPP, det blir PERFECT! Og så noen andre bilder.. En egen sjarm med slike oppussingsbilder. Fargene er jo helt nydelige! PS Ikke glem å stem på meg da skjønninger! ;o)

5 kommentarer:

  1. Oh my, de var fine! <3 Jeg gleder meg til å se resultatet. Når jeg blir rik tar du en makeover i huset mitt, ja?

    SvarSlett
  2. Hei!

    Ja, bordet er NYDELIG! Love it!!:)

    Så lekkert taket ble da! Blir nok knallfint med lysekroner der ja!!

    Sitter å har lyst på mandariner jeg etter å ha sett innlegget lengre nede.. Må nok kjøpe inn litt i morgen ja:)

    Ha en fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  3. Ohh, hellige jul - for et fantastsik flott hus! Er det din søsters? Så noen andre bilder fra hennes hus nedenunder her - for den drøm!

    Og så har jeg vært inne og stemt på deg. Sååå moro at du er noominert! Jeg heier på deg!!!

    Det er som om det er hundre år siden jeg var på besøk. Så mye spennende å se her hos deg. Jeg klarte altså å slette alle linkene mine for en tid tilbake, og så har jeg liksom ikke hatt ordentlig med tid til å få orden på dem igjen. Men nååå skal iallefall din på plass igjen, så jeg ikke går glipp av hundre år til her hos deg ;)

    Ha en fin adventstid, Cecilie :) God klem fra vinterDrammen :)

    SvarSlett
  4. Har stemt på deg :) Du er utrolig flink!

    SvarSlett
  5. For en rålekker ramme rundt lysekronene, jeg skulle gjerne hatt en ekstra halvmeter høyere tak...
    Takk for titten her inne :)

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM