06 november 2009

Tidsklemma..

Skolen tar mye av tiden min om dagen. Jeg er veldig fornøyd med opplegget selv om det er MYE å gjøre. Å jobbe hjemme er deilig på en måte, men har skjønt at jeg må nødt å være student og ikke vaskekjærring på dagene, ellers strekker ikke timene til og jeg blir liggende på etterskudd med leveringene. Det er jo et fulltidsstudie, så da er det jo bare å stå på! I dag har jeg laget et magasin fra grunnen av, men tekst og bilder. Jeg har klippet ut fra bildene, laget bakgrunnsbilder, utklipp, mønster (baksiden) og laget to spreads som flyter over i hverandre. Kjempemoro!

2 kommentarer:

  1. Hei! Hatten av for deg! Ser skikkelig profft ut!

    SvarSlett
  2. Så flotte sider du har laget. Og det må være kjekt å studere når man kan studere noe spennende, tenker den leie læreren marie

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM