10 desember 2009

Marion Art

Verden beste niese Maja som studerer kunst på universitetet i Kr.Sand imponerer tante stort med sine kreative arbeider. Jeg er temmelig stolt av niesen min skjønner dere. Håper hun oppdaterer bloggen sin ofte så flere kan se de kule tingene hun lager på skolen. Og ja, jeg kunne godt tenkt meg et år der jeg også. Men jeg er ganske fornøyd med skolen min også ;o) I dag har jeg kjøpt meg en A3skriver. HURRA! Dette blir moro! Er ikke disse to kule! Det ene er sydd. Så kult! Og den andre da.. <3 LOVE IT! <3 Og her er skriveren min! <3

2 kommentarer:

  1. Kjempestilig..skjønner at du er stolt....
    A3 skriver hørtes kjekt ut...
    ha en koselig kveld
    klemmer fra edda

    SvarSlett
  2. Så flink hun er! Det visste jeg ikke at hun var interresert i slikt! Så gøy

    Savner deg masse....skal du hjem en tur før jul eller?

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM