14 januar 2010

Inspirasjon til ungdomsrom

Har prøvd å samle litt kule inspirasjonsbilder til Marius sitt rom. Ommøblerte i går så nå har sofa, pc og tv´n fått en mer sentral plass der oppe. Senga "gjemte" jeg bak sofa´n og jeg hengte de store kartene opp i taket. Har ikke malt eller gjort noe mer enda.. Vurderer svart tavlemaling på en hel vegg. Det tror jeg kan bli kult. Har også lyst å lage noen kule bilder til han, det er snart på tide å bytte ut gamle diplomer og medaljer.. Motiv kan jeg jo hente fra klær eller pc-spill.

2 kommentarer:

  1. Her var det mye tøft! Digget bildet med fingrene på.

    SvarSlett
  2. Flott den hvit bokhyllen som står på skrå, kan jeg spørre hvor du har fått tak i den?
    Mvh, Hilde fra Stabekk

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM