03 januar 2010

Lysere tider og masse inspirasjon!

Nå er julen ryddet bort og jeg er klar for nye prosjekter. Skolen tar masse tid men det er kjempemoro! Jeg har bilder som må males ferdig og en boks med tavlemaling har jeg også kjøpt. Marius har lyst å ommøblere og pusse opp rommet sitt, og jeg tenkte jeg skulle få til noe med de store kartene pappa´n sendte i den forrige Amerikapakken. Han har markert reiseruter og alle statene de har vært innom på det ene.. Tror det kan bli bra når jeg får hengt dem opp. Vi har også satt igang med sortering og rydding i buer og kott! Får det ikke orden uten system vet dere. *fnis* Til slutt må jeg vise disse fantastiske bildene jeg fant på nett, har ikke noen dyr selv så da må man låne bilder..

1 kommentar:

  1. Superkule bilder av dyrene, jeg likte kubildet best. Jeg er svak for kuer og kumønstrete ting. :)

    Forresten, så var orkidée-bildene veldig fine!

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM