10 februar 2010

Maskeradeball

Storesøster Vanja har invitert inn til maskeradeball! Hun fyller 40 og vi skal endelig få anledning til å "pønte oss skikkelig". Jeg har planer om å lage min egen maske og har noen klær i bakhodet.. Har et STORT fotsidt tyllunderskjørt til en ballkjole jeg kjøpte på salg for mange mange år siden og korsetter har jeg mange av. Elsker sånn stæsj! Og lucky me har jeg flere år med frisørerfaring også.. Så dette kan bli bra! Svigerinne Connie setter standaren med sin fantastiske sorte brudekjole, så her gjelder IKKE uttrykket "Less is more" nei.. Kjenner jeg begynner å glede meg! Mannen hadde en runde på google og sa han skulle være Napolion. Moro!

5 kommentarer:

  1. ÅÅ det hørtes super spennende og kjekt ut!!

    Lykke til!

    Ha en flott dag!!
    Klem Johanna

    SvarSlett
  2. Husk at dere ikke må overskygge jubilanten da (dvs: dere må komme ned og style meg først!). :-)

    SvarSlett
  3. Jaaa jaaaa JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! I <3 maskerade, og viktoriansk og alt i den stilen , sååååå fiiiiiiiiiint

    SvarSlett
  4. Jaaa jaaaa JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! I <3 maskerade, og viktoriansk og alt i den stilen , sååååå fiiiiiiiiiint

    SvarSlett
  5. Stilig!! =)

    Har du sett filmen mysteriet i månedalen?
    Rååååfine kjoler der også.

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM