25 mars 2010

Litt påskestemning her også

Jeg er ikke sånn påskepyntmenneske, men litt i gult har vi jo. Og når Maisi får lagd litt stæsj har vi stilen inne vi også. Vi skal lage eggedosis og male egg, det har jeg lovet henne. Koselig! Og jeg ser at gåsungene har kommet på treet bak huset, så jeg må plukke noen kvister av dem også. De er så fine :o) Tulipanene fikk vi på avslutningen av Hockeyskolen i går kveld. Maisi kom hjem med pokal i "ekte" gull, storfornøyd! Egget til telys kjøpte jeg på en bruktbutikk, den er fra Cult Design. Jeg digger den! Og klærene da.. lDe er nye og ligger klar på sofa´n.. Maisi skal i bursdag rett etter barnehagen i dag.. Har også endelig fått malt meg en tavle på kjøkkenet, så nå får vi orden på plakaten vår. hihi. Dere ser at Maisi har kapret den nederste plassen <3

3 kommentarer:

  1. Så utrolig mye kul kunst! Merkelig at jeg ikke har hørt om deg før? Har du en oversikt over alle bildene dine noe sted?

    SvarSlett
  2. Hei Cecilie
    Godt å høre at ikke det bare er jeg som ikke er påskete. Når jeg hører folk bytter gardiner og stæsjer villt....da, grøss!!!
    Lekkert det egget. jeg har 2 sorte, nesten makne, jeg køpte i København sist sommer, som jeg har telys i. Kjempefine!
    Nå har jeg kjøpt inn litt mer Marimekko, farger og mønster, så nå er det deilig og kreativt her!
    God påske!

    SvarSlett
  3. ♥ ♥ ♥ goood påske søte dæææ

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM