26 april 2010

Bordpynt

Litt inspirasjon til konfirmasjonen.

5 kommentarer:

  1. så masse inspirerende bord,jeg gleder meg til å se ditt bord ♥

    ~vårklem fra Lisa~

    SvarSlett
  2. Så flotte inspirasjonsbilder. Her får man mange idéer til selskap. Lykke til!

    SvarSlett
  3. Hei!

    Vet du hvor jeg kan få tak i slike treplater som du har bilder av her? Om jeg ikke må trå til og lage de selv altså?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.

      Jeg får ikke til å kommentere på bloggen din..

      Jeg aner ikke om man kan kjøpe slike, men det ER
      peace of cake å lage slike. Ihvertfall om man har en
      venn, snill nabo eller pappa med sirkelsag og et tre
      bak huset.

      Klem

      Slett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM