20 april 2010

Bursdag

I går hadde jeg bursdag og ble HELT skjemt bort hele dagen. Først frokost på senga, og mannen, Maisi og Marius sang for meg.. Og da jeg kom ut på kjøkkenet hadde Maisi skrevet "dagens" på tavla <3 Herlig! Så kom Melissa (bonusjenta mi) med gave (spa-stæsj) og en pose full av god mat, og lagde en kjempegod middag. Fersk Lyr som ble panert og sprøstekt, smørdampet asparges og ovnsbakte poteter. Nam nam. Og også noen fantastisk gode ovnstekte sjampinjoner. KJEMPEGODT var det. Lyr er skikkelig godt og det smelta i munnen.. KOS! Og i dag fikk jeg frokost av Karine, venninnen min. Skikkelig cowboyfrokost! "Skal du ha en eller to skiver?" haha Ja.. jeg ble mett! Herlig å ha bursdag dere <3 *fnis*

5 kommentarer:

  1. Hei vennen! Du fortjener å bli sjemt bort!Man blir aldri for voksen til å synes det er gøy med gaver og oppmerksomhet når man har bøsta! Tapeten var knallfin....

    Smask og klem

    SvarSlett
  2. Grattis med vel overstått. Bortskjemmin er en fin aktivitet som ikke kan gjøres for ofte.

    SvarSlett
  3. grattis...med overstått.
    den frokosten så god ut!

    SvarSlett
  4. Gratulerer, solid på etterskudd :o)
    Deilig å bli skjemt bort!
    Tapeten under her var nyyydelig. Liker gammeldagse mønster hvis det ikke blir for mye farger
    Lykke til med valget. Ha en god helg, ett år eldre :o)

    Cosi

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM