05 oktober 2010

Endelig

...fikk jeg malt skapet mitt. Har valgt en grå farge (4005Y80R) som jeg ble veldig fornøy med. Nå mangler jeg bare noen nye fine knotter. Maisi linselus danser av glede for mammas nye skap ;o) Ikke no problem å få fyllt skapet ihvertfall. Har alt for lite skapplass på kjøkkenet. De nye skapene ved spisestuen brukes foreløpig til kontor, men en vakker dag skal de også bli kjøkkenskap. Inni "kjøkkenhåndklerullen" ligger årets rips og solbær-snaps. Den godgjør seg til jul.. Tror den blir ekstra god i år. Og jeg så visst feil på flaskene (60%), så den blir ihvertfall sterk nok..

1 kommentar:

  1. Så fint det var :-)
    Nydelig innreda. Sånn eg har lyst, -men ikkje får til :-(

    God helg til deg!!

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM