29 oktober 2010

Kjære Frank

Mannen min elsker meg. Og han elsker sko. Han er aldri vanskelig å "overtale" hvis det er et par pumps eller støvletter i butikkhylla jeg faller for. I går var jeg og søster på shopping og vi så noen utrolig kule på Bianco. Skal jeg ta bilde av de og sende til Frank? spurte jeg.. Og vi lo. Tror dere ikke han kom hjem med dem etter jobb da? Skjønningen! Det blir en del av dem etterhvert da. Så nå har jeg funnet fram noen fine inspirasjonsbilder til den herlige snekkermannen min. Lekkert lekkert!

6 kommentarer:

  1. hei Cecilie
    grattis med nye boots
    heldig du som har en mann med skodilla! :)
    og greit når han blir like glad for at du får deg nye sko som du sjøl!

    ha ei strålend helg
    håper det blir boots-vær! :)

    hilsen Åpent hus

    SvarSlett
  2. Damn! What a man! Hm. Kanskje jeg skal prøve dette ut med min mann? Tviler på at det funker da, men det er jo verdt forsøket. :knegg:

    SvarSlett
  3. Takk ;) oii den rosa tapeten med svart lyskrone er lekker...merke ???

    SvarSlett
  4. Wow for en snill mann - du er heldig!!!
    Ja er en del av de skapene der man kunne tenkt seg ja:)

    SvarSlett
  5. Hvor kan jeg få tak i en handy mann med skodilla???
    Flotte skoløsninger, ønsker meg en sånn jeg også!

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM