22 oktober 2011

Tur









Vi koser oss
alltid

på tur.. 

3 kommentarer:

  1. Fiine bilder! Hva er det dere koker på stormkjøkkenet?

    SvarSlett
  2. Jeg må være litt kreativ når vi er på tur siden jeg er veggis. Her lager vi vårrull (varmer opp) sammen med grønnsaker ( rødløk, purre, sopp, små tomter og brokkoli tror jeg det var) .. Kjempegodt! <3

    SvarSlett
  3. Hei igjen!
    Jeg glemte å legge meg som følger tidligere, fort gjort å rote litt;o)

    Nå har jeg bladd meg nedover siden din -utrolig masse vakre og inspirerende bilder!!

    Ha lagt deg til som medlem i Fotoringen! Bruk gjene en medlemslogo m/ link - men ikke noe krav for å være medlem;o)

    Go' natt fra et B- menneske, hi hi!
    Heleneklem

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM