15 november 2011

♥ KONKURRANSE ♥ Vinn en superfin gammel transportkasse ♥






Vil du vinne en ekte transportkasse i tre? 

Str: b:52 cm, d:24 cm, h:24 cm


På 1900-tallet kjøpte Holland og England en del varer av hverandre. Dette var ofte grønnsaker og frukt, som ble transportert i trekasser. Engelskmennene brukte kassene de fikk fra Holland til fyringsved, mens Hollenderene var smarte nok til å samle på kassene. I disse dager har de brukte kassene fra Holland blitt en suksessrik eksportvare først til England og nå til Norge.

NB! Utseende på kassene kan variere, da de er brukte!

  

Det du trenger og gjøre er å skrive en kommentar, 
like Multitrend på fb og melde dere på e-post listen


Itillegg får du ekstralodd  for å; 

* 5 lodd for finne en favoritt i nettbutikken 
og lage et innlegg og linke til meg og konkurransen 

* 5 lodd for å like GrutDesign på fb / legge deg til følger 


Håper mange melder seg på! Kanskje jeg får lov å holde
flere konkurranser hvis responsen er stor!

KLEM



11 kommentarer:

  1. Jeg vil være med! :)
    Jeg liker Multitrend på facebook og har meldt meg på epostlisten. I tillegg liker jeg GrutDesign på fb. :)

    Victoria

    SvarSlett
  2. oj, dette vil jeg være med på.
    1 lodd til meg.
    flotte kasser... og anvendelig til mye!
    klem TOVE

    SvarSlett
  3. Jeg har gjort alt det ovenstående, så en haaug med lodd til meg! :D

    SvarSlett
  4. Fiiiin premie :-D
    Jeg har da skrevet kommentar+liker multitrend på fb og lagt meg til å e-post listen også
    Favoritten min er: http://www.multitrend.no/Telt-for-barn,-cowboy-Engenes/cat-p/c100142/p10500236
    + at jeg linker i sidebaren på bloggen min! Litt usikker på hvor mange lodd det blir jeg...

    Klem Karianne

    SvarSlett
  5. Hei!

    Tusen takk for kommentaren om selvportrettet mitt :-)

    Flott blogg du har her. Svinger innom igjen siden :-)

    SvarSlett
  6. Juhuuu, Cecilie :) Da har jeg ordna meg full loddpott :) Knallfin kasse :)

    SvarSlett
  7. Oj..... Var jeg plutselig logga inn med eldgamle bloggen, ja, hehe :)

    SvarSlett
  8. Jeanette.holen@gmail.com17. november 2011 kl. 15:50

    Jeg vil gjerne vinne for vi samler på slike esker for å lage en hylle av dem :)

    SvarSlett
  9. Kjempefine kasser!
    Nå har jeg meldt meg på epostlista og trykket "like" på både Multitrend og GrutDesign, så da skulle det vel være muligheter... :-)

    SvarSlett
  10. jeg er med, og i tillæg liker jeg GrutDesign på fb

    SvarSlett
  11. Ønske meg ei sann trekasse til jul :) meldt meg på e-post lista:)

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM