08 desember 2011

På veggene



























Små og store øyeblikk, ingen for små til å ta bilde av eller til å henges opp på veggene hos oss. Her er det en salig blanding av bilder i ramme, nye bilder klistret opp med tape og gamle bilder, tegninger og malerier arvet av familien. Og jeg har maaaange til, som står stablet her og der.. Bestemoren min har bilder tett i tett på veggene, så jeg har det nok derfra. Husker det var en norsk serie (var det Kirsti Sparbo tro) på barne-tv da jeg var liten hvor barn tegnet sanger og de ble hengt opp på veggen.. Her har du meg, det er ikke bare kjøleskapet som har bilder og huskelapper.  

♥ I   L O V E  Moodboards  ♥ 



3 kommentarer:

  1. Fantasisk flott blogg, og nettbutikk. Skulle så gjerne kunnet mer foto, og særlig når jeg ser bildene dine.
    Liker med store bokstaver LIKER.

    SvarSlett
  2. Kult, kult! Jeg tenker at jeg booker deg inn når du er i Bergen, slik at du kan komme hjem til meg og trylle.

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM