20 februar 2012

Hvit bengalakk





Da jeg kjøpte dette gamle skapet hadde jeg det inne fram til sommeren kom. Da havnet det på veranda´n og ble fylt med regntøy og hageredskaper. I dag ble det bært inn og får i skrivende stund flere strøk kritt hvit bengalakk på seg. Tror det kommer til å bli fint, savner det inne men ville ha det litt "renere" :) 



Vi har vinterferie og nyter fridager her hjemme. har tenkt oss en tur på kino i løpet av uka, de viser noen få filmer på dagtid til 50/75,- Vi skal også hjem en tur. Gleder meg veldig! 


8 kommentarer:

  1. ååå..Fantastisk skap!!!
    Kose dere med vinterferie :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk søte!

      Ja skapet er helt knall. Et ekte Skrot-Thor skap ;o) Og jeg tror det blir finfint i hvitt.

      Slett
  2. O'hoj! Det blir spännande att se slutresultatet!
    Koselig med vinterferie, då man bara kan slappa av, och kinobesök är absolut ingen dum ide nej.

    Ha en mysig vecka! Kramar Joy

    SvarSlett
  3. For et fint skap! Herlig med den nye fargen!
    Ha fine ferie videre!

    SvarSlett
    Svar
    1. Snart ferdig nå.. Tok sin tid, den bngalakken var TYNN :o)

      Slett
  4. hvor hadde du funnet skapet? kjempekult, hadde gjort seg i svart eller grått og kanskje? Ønsker meg et sånt et jeg og :) Kanskjed ette er noe du kunnet sende inn til Dagens Interiør?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jaa, det er kjempefint! Fant det hos den lokale "skrot-Thor" som har en stor bruktbutikk her i Skien. Dette var et av flere han hadde fått tak i. De kommer fra det gamle postkontoret. I vårt fant vi en gammel postsaks :) Moro for svigerfar som er pensjonert landpostbud :)

      Dagens Interiør er HELT nytt for meg! Så FIN side <3 Kanskje jeg kan sende bilder når alt er klart?
      KLEM

      Slett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM