12 februar 2012

Tavlemaling er moro





11 kommentarer:

  1. Svar
    1. Takk! :) ..og GØYALT! Både for barnslige mamma og 7 åringen :) hihi

      Slett
  2. wow,så tøfft..
    Mye flott hos deg så her vil jeg tilbake ☺ legger meg til som følger hos deg ☺

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Og SÅÅÅ hyggelig <3

      Slett
  3. dette var kult, nå ga du meg en ide til barnerommet! :)

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
    Svar
    1. BRA! <3

      Er det ikke sånn at man skal la kreativiteten få fritt spillerom?!
      Moro så det holder å få en plass som er større enn A4 å tegne på :o)

      Slett
  4. Haha, så det också ut i min låda... virkar en rosa babyhalsduk. Den blir aldrig klar...

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg kan jo egenlig verken strikke eller hekle, men veslemor har lært det på skolen
      nå så da må vi jo sysle litt med det hjemme også <3
      Og det er jo ganske moro, hadde man bare kunnet noe mer enn rett og vrang. hihi
      Men skjerf og små poser til ting blir det. Fint det også!

      :)

      Slett
  5. veldig tøft :D

    jeg leter etter tavle maling. kan du hjelpe meg?

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM