18 februar 2012

Vinterstemning


- Gaustablikk -

10 kommentarer:

  1. Nydelig bilde!!

    Moro du ville delta på konkurransen min :)
    Ha en fortsatt fin kveld,
    Klem Jatte:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk ♥!!

      Klart jeg ville bli med!

      Klem tilbake :)

      Slett
  2. Vakkert! Likte godt etterbehandlingen :)
    Flott blogg. Deg kommer jeg til å besøke igjen.

    Fin fin lørdagsnatt til deg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)

      Fin fin ..fastelavensøndag til deg!!

      Slett
  3. Så nydelig bilde. Tenk at jeg gikk til toppen av Gaustadtoppen i høst. Sprekt gjort må jeg si. Vakkert var det også.
    Ha en super søndag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Ja, det er FINT der oppe. Sprekt ja.. Absolutt!

      Har noen VAKRE bilder av selve toppen også ♥
      Kanskje jeg skulle lagt ut et av dem også :)

      Super Søndag tilbake!

      Slett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM