10 april 2012

I love you i ståltråd








Lett og dekorativt



6 kommentarer:

  1. Vakkert! Nydelige bilder :)
    Ha en fin tirsdag og en god uke!
    Klem
    Camilla

    SvarSlett
  2. Tusen takk Camilla!

    Ønsker deg også en FINFIN uke.
    Håper du har bedre vær enn meg,
    min uke startet med regn og sur vind.


    Men da er det jo ekstra kos å være inne ;o)

    SvarSlett
  3. Ååå, den "I love you" i stråltråd var jo helt skjønn!
    Skal vel ikke all verdens til for å lage den heller vil jeg tro og ståltråd har jeg hjemme! Kveldens prosjekt i boks :-)

    Takk for tipset!

    Klem Anita

    SvarSlett
    Svar
    1. :) Nei, ikke så vanskelig.

      Og HELT perfekt skal jo ikke hjemmelagde ting være uansett! ♥

      lykke til! :o)

      ♥klem tilbake

      Slett
  4. Ååå, den "I love you" i stråltråd var jo helt skjønn!
    Skal vel ikke all verdens til for å lage den heller vil jeg tro og ståltråd har jeg hjemme! Kveldens prosjekt i boks :-)

    Takk for tipset!

    Klem Anita

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM