10 mai 2012

Nytt maleri


Enda et skallebilde. Cool!



10 kommentarer:

  1. Så tøft!
    Laga det selv?
    Jeg har litt malegir for tiden selv, men mer abstrakt.Ha en fin torsdag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er mitt :o)
      Moro, jeg iler inn til deg og ser om du har noe nytt.
      Du er jo så flink Manuela <3

      :)

      Slett
  2. Kjempestilig! Dette hadde gjort seg på veggen :)
    Ha en flott torsdag videre...
    Klem Camilla

    SvarSlett
  3. Så flott bilde. Selv om der er et forholdsvis røft motiv er det jo på sin måte ganske sart og delikat også.

    Ha en deilig helg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ååh, så koselig at du syns det.
      Jeg var litt redd for at det ble for dystert og tenkte
      at det kanskje var på tide å male litt blomster :o)

      ..Men det blir nok lysere bilder framover nå :)
      Sola er jo på vei! Da blir det lyst i sinnet også <3

      KLEM

      Slett
  4. Dette malerie ble råtøfft. Liker det masse!
    Ha en fin fin helg. :)

    SvarSlett
  5. OMG! DU er såå flink!

    Takk for gode kommentarer inne hos meg, jeg har hatt det litt hektisk denne uken, men i dag har jeg fri og det skal jeg nyte. Blant annet ved å besøke din vakre blogg.

    Fin fredag!

    Her skal jeg overraske mannen med tapas og vin, når han kommer hjem sent etterpå :)

    Smil og fine tanker til deg-

    SvarSlett
  6. Kjempefint maleri! så flink du er!
    Tusen takk for koselig hilsen fra deg!
    ha en flott helg! klem hege

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM