06 juni 2012

DIY :: Canvasprints







::::::::::

Lett som bare det

..å lage egne bilder med decopagelim

:::::::::::::::::::::::::::

Prøv selv. 

* Skriv ut bilder på vanlige tynne kopieringsark.* Smør lim over hele lerretet, også kantene.
* Plasser bildet over lerretet. * Pass på at trykket ikke er for "ferskt" så ikke fargene sklir ut.
* Klipp gjerne et lite snitt på kanten slik at hjørnene blir fine. 


Easy


Jeg får stadig beskjed om at jeg har brukt opp bildekvoten min. 
Noen som vet om jeg MÅ kjøpe meg plass eller om jeg kan slette noe slik at jeg fortsatt kan blogge gratis? 







7 kommentarer:

  1. Hei søte deg,
    Takk for fin DIY, absolutt noe for meg,

    ang bildeproblemet ditt, se her http://blogger-hjelp.blogspot.no/2011/02/lagringsplass.html

    og her

    http://blogger-hjelp.blogspot.no/2011/02/picasa-nettalbum.html

    kanskje du ble litt smartere :)

    Fineste onsdagen til deg. Her på fabelaktigåsen skinner solen og Nala og jeg sitter ute og koser oss.

    Solklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for fine linker kjære :)

      Ser ut som jeg må krype til korset og kjøpe meg litt plass.

      KLEM

      Slett
  2. Kjempefine! Jeg har også prøvd dette og det er jo både lett og stilig :) De bildene dine var kule :)
    Ønsker deg en fortsatt fin onsdag!
    Klem Camilla

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Skulle ønske jeg hadde en diiger printer ♥

      Klem tilbake

      Slett
  3. Svar
    1. Og det jeg skulle skrive, var en takk for fin kommentar til ugle-kjolen. :humre:

      Slett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM