20 juni 2012

Slottet
















4 kommentarer:

  1. Sikke nogle flotte billeder. Tak fordi jeg må kigge med. Mange hilsner fra Tina fra Danmark

    SvarSlett
  2. Hei,
    først må jeg takke deg for gode og varme ord på gårsdagens innlegg hos meg. Herlighet så god og snill du er *smil*

    Vakre bilder :) LOVE LOVE IT!

    Fabelaktig torsdag til deg, søte.
    Jeg skal lage pai til mannen i dag, vi har jobbet så mye denne uken begge to, så i dag har jeg bestemt meg for at vi skal kose oss i kveld.

    Smil&fine tanker

    SvarSlett
  3. Nåväl... vad är en bal på slottet... ;)

    Det ser ut som om ni har haft det helt fantastiskt! Jag hade gärna rest dit på ferie en gång i livet - det ser helt fabelaktig ut!

    Tack för fina ord hos mig söta du!
    Ha en mysig kväll! Stor kram Joy

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM