07 juli 2012

Campingkos


:: ♥ :: 


: fine lys fra Nille ::

  
::  Mannens hjemmelagde Italienske veggispizza ::


:: Har byttet ut de triste gardinene med nye fine lingardiner ::


:: og kjøpt meg 4 gode spisestuestoler fra Jysk ::

:: ♥ :: 

Vi koser oss skikkelig i Helgeroa. Her er det alltid bedre vær enn hjemme
og ikke mange meterene ned til stranda. 

:: LOVE ::

Vi har flyttet vognen bakover og Frank lager nå en stor og fin
platting. Det skal bli så mye mer kos nå med stor plass til både
spisebord, solsenger og UTEKJØKKEN :: elsker den mannen :: 

:::



5 kommentarer:

  1. Nå fikk jeg lyst til å dra på camping.
    Høres fantastisk hyggelig ut hos dere.

    Kos dere.
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, camping er helt knall, og med gode campingnaboer blir det enda koseligere :) og nå skinner jammen sola også, kan det bli bedre tro?

      Slett
  2. Ser jaggu bra ut det der ja :-) Kommer på besøk i løpet av sommeren vi!! Klem sistah-grut

    SvarSlett
  3. Hei søte deg,
    takk for koselig kommentar inne hos meg - du er god!

    Jeg er helt i feriemodus om dagen, blogger bare når jeg har tid og lyst og jeg bruker lite tid foran skjermen om dagen. Men det er vel litt av poenget med å ha ferie er det ikke *fnis*

    Koselige glimt fra deres camping :)

    I dag har fabelaktigmannen tatt seg en fridag for å underholde meg *yeay*
    Nyt kvelden søte deg.
    klem

    SvarSlett
  4. Åååå... Här såg det verkligen mysigt ut - du har gjort det så fint! Och den pizzan såg bara helt yummie-yummie... Tunn botten och massor godskaer på toppen - perfekt!

    Apropå rabarbersylten så fungerar den utmärkt till stark ost. Tack för tipset!

    Ha en fin fortsättning på ferien och sommaren! Varma kramar Joy

    SvarSlett

Tusen ♥lig takk for at du legger igjen en hilsen. Det er så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! KLEM